Niet geheel tevreden?

Dat lossen we samen met u op

Uw mening telt
Tandartspraktijk De Schutse doet er alles aan om u de beste tandheelkundige zorg te bieden. Wij horen dan ook graag hoe u uw bezoek aan onze praktijk heeft ervaren. Uw reactie is voor ons heel waardevol. We kunnen daarmee onze zorg en service verbeteren.  Geef uw suggestie, compliment of klacht dus altijd aan ons door!

Samen komen we eruit
Bent u van mening dat wij u niet geheel juist hebben geïnformeerd of behandeld, dan staan wij altijd open voor een verhelderend gesprek. Wij horen dan eerst uw klacht aan om vervolgens onze visie en werkwijze in deze situatie duidelijk met u te bespreken. Dit heeft altijd maar één doel: gezamenlijk een goede oplossing vinden waarmee u tevreden bent.

TIP & klachtenregeling
Komen we er niet uit, dan kunt u uw vraag voorleggen aan het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP) Die kan u advies geven over welke stappen u kunt ondernemen om uw klacht op te lossen.

U kunt ook uw klacht indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waar onze praktijk bij aangesloten is. Via de KNMT zal een onafhankelijke klachtenfunctionaris kosteloos tussen u en uw tandarts bemiddelen, met als doel alsnog een oplossing te vinden.

Scroll naar boven